juneochrebo

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Glada Gnäggningar På Er Alla Bloggläsare! :D <3

Av Emilia Krantz - 13 april 2012 12:30

Hej, idag så vaknade jag runt 11. Jag gick upp krånglade med TV:n, åt alldeles för mycket frukost, gick ner och nu är jag här. Prottmätt och typ ont i magen. Haha, xD Sedan ska jag ut till stallet och ta hand om alla goa ponnier och hästar .. som jag ska ta hans om. Sedan ska jag ägna tid åt June och tillsist Rebo och skritta framm länge unnan hoppträningen. Jag får ju ta honom nu när June är halt :/ Men jag hoppas att det blir bra och att Ina blir lika nöjd med mig och han som igår! :D 


Här kommer det lite bilder på June :D 

                                         

                     

----------------------------------------------Jag och June fortfarande men Elena fotade---------------------------------------

     

                                                                        //Emilia ;D      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Krantz - 16 april 2012 21:37

Idag har det inte hänt så mycket. Första skkolna'n efter lovet och vi hade lite allt möjligt. Jag åkte ju som vanligt ut till stallet och red Rebo. :) Han var pigg och gla, jag och Amanda red ut en sväng på Rebban och Chestan ;)    För er jag kän...

Av Emilia Krantz - 15 april 2012 20:58

hej, jag typ försov mig och stressade ihjäl mig imorse. Sedan kom vi ut och mamma hade ringt familjen Pettersson och sagt att Nobbe skulle stå inne så han inte dödade mig påväg från hagen.. hehe. Jag satt uppe i seketariatet fösrst och fick follk att...

Av Emilia Krantz - 14 april 2012 23:39

Eh nej inte riktigt.. jag började dagen med ett sms från Carro. (hon väckte mig -igen-) xD Och sedan så åt jag lite frukost och laddade inför stallet. KOm ut någon minut över tolv. Sedan gick Carro och jag ner till hagen för att hämta en pigg och cha...

Av Emilia Krantz - 14 april 2012 00:33


1. Jag är kääär!! :D <3 2. Jag har fott konstiga prickar på mitt ben :( 3. Jag har dålig smak på kläder, hehe ^^ 4. Jag försöker alltid ha "min stil" hur ful och dålig den än är. 5. Jag känner mig hatad. 6. Jag har älskat att se filmer s...

Av Emilia Krantz - 13 april 2012 20:45

Haha, Ida påminnde mig om att det var fredan den trettionde.. MIN TURDAG! Jag har ju 13 som turtal! och jag hade tur! *Jag hittade mitt dressyrspö. *Junes svullnad har gått ner. *Jag hoppade med Rebo. *Han hade inte träningsverk. *Vi hoppad...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards