juneochrebo

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Emilia Krantz - 4 april 2012 22:34

Jag kan inte hitta mig.själv längre. Jag har försökt prata om saker som är jobbiga men det blir inte bättre. Så jag vet inte gullig vad j ska ta mig till. Vad jag ska hitta på,och vad jag vill. Har ni några tips för att må bättre. Hur gör ni när livet käns fel? Idag efter skolan stack jag ut till hästarna som såklart och började med att rida d nya dressyr stjärnan Rebo! <3 idag var han så sjukt undebar! Han svävade Över marken, kränger på nacken och trampade mysigt under sig. Han kunde flytta sig för min skänkel och jag fick till en sluta i skritt! *stålt ryttare* :-D Sen red ush Zarossa och hoppade lite. Hon var jätteduktig oft efter ett tag så kunde även jag lösa VRF det blev fel på kombinationen. Och sen hoppade hon jätte ringt. ;-) Jag kom hem så pass sent att jag inte han sätta mig vid datorn utan ush bloggar nu via mobilen och när jag gör det så kan jag inte lägga upp några bilder så ni får vänta tills imorron. //emilia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards