juneochrebo

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Emilia Krantz - 11 april 2012 23:11

Hej, ledsen att jag inte bloggat på länge. Men nu så funkar datorn nästan bra igen, men jag kan dock inte vara inne på fb :( Men det får väl gå i alla fall ;) Haha, jag har ridit Rebo på gramman några gånger och han har varit AMAZING. Jag har ridit han utan grammanen och det verkade faktigskt vara bättre för han var bättre och blev svettigare utan grammanen. Så jag ska inte rida med den jätte ofta men ibland.

      

Idag hade Rebo världens träningsverk, och jag känner mig så dum att jag inte fatta det. jag planerade hoppa småhinder och träna teknik, men det blev en uteritt med Mathilda i stället ;) Men både Rebo och jag njöt av den och jag stretschade Rebo nu också. (har gjort det efter varje pass dom senaste gångerna.)

     


Hoppas att han får vila imorron så att han går bra på hoppträningen på fredag. June är inte frisk i sitt ben ett dugg, det är så jäääävla svullet :( Men hon borde bli bra, om ett par veckor högst en månad så är hon nog uppe och skrittas i alla fall :) man får se framm till det ljusa :D Men i alla fall, tbx till Rebo. Fredag hoppträning och sedan på lördag ska jag nog bra askritta barbacka i sandbackarna och stretscha ORDENTLIGT efter och kanske leda han något varv i padpcken och sedan får han vila. Och på Söndag äre månads-hoppning! :D Ska hoppa Rebo 80 (troligtvis) och Nobody 60cm och jag hoppas att han inte blir knäpp och konstig denna gången också. 

    

 (Under Nobody, "Nobbe")

             

                                                                             //Emilia :D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards