juneochrebo

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Emilia Krantz - 8 februari 2012 21:15

Åhh, hatar allt just nu. Inte nog med skolan, inte nog med att, att, att ja vafan ALLT! :'( Finns inte mer, orkar inte. Skriver en sak, menar en annan. Men ingen lyssnar på ett uppriktigt förlåt, när jag behöver som mest stöd sviks jag. Jag vet att jag kan skriva/säga fel saker men vem gör det inte när man är arg, och inte bara de. Vem skriver inte fel när händerna skakar och tårarna gör allt suddigt? Vem i helveta tänker klart då, i sådana stunder får man reda på villka som verkligen är ens sanna vänner, att ge någon ens fulla förtroende, att be om hjälp och stöttning när man mår skit! :'( Klarar snart inte detta, vrf ska allt drabba mig? Kan inte mitt liv bara va som innan jag betättade. Vrf lät jag mig övertalas, vrf lät jag dom ta över och bestämma över mitt liv. Ett liv som vat menat för någon annan, ett liv som inte är mitt, och som jag inte vill behålla. Varför finns det kvar, varför kan det inte ta slut här. Jag vill ju inte fortsätta på samma eviga bana, orkar inte med det, ta mig härifrån, vill inte vara kvar. Om jag föll från en klippa skulle ingen ta emot mig eller stoppa mig... ingen som jag tillåter att göra det (inga vuxna tillåts) 


förlåt, var tvungen att skriva av mig :'( 

                                                                                  //Emilia :'(   

Av Emilia Krantz - 8 februari 2012 21:06

När jag kom ut till stallet och upp på Rebos breda rygg kändes allt bättre, en hän rensar verkligen hjärnan. Jag red lite lugnt, han var pigg så han fick springa av sig lite. Jag hade det 2-delade svarta bettet, jag gillar inte pessoat. Haha, jag kan inte sluta le när han viftar på huvudet på sitt lilla "Rebo-vis" söta sötponni :'D <33 Haha, han försöke börja busa lite men tröttade snabbt ut sig i snön. Imorron blire June <33 dressyr för Ina :D 



Rebo innan passet <33 :*

     

skuggan...

 



Av Emilia Krantz - 8 februari 2012 15:04

Man säger "fortsätt kämpa, det blir bra att du pratar med någon äldre." Men då har jag ett mot argument. DET FÖRSTÖR MITT LIV! Om jag aldrig hade sagt det, om jag ändå kunde göra det ogjort. Skulle det inte vara såhär, jag skulle kunna andas fritt och vara stadig på handen. Jag skulle inte ha ett ärr på fungret och jag skulle inte må skit som jag gör nu. Fatta att det förstörde allt. Vad ska man ha sådana människor till när dom inte lyssnar? Vad ska man ha en rektor till om den bara ger skada i barnens minnen? Jag har fan ingen aning, trött på allt :'( Ska ut och rida Rebo... vill inte prata med någon! :'(


fuck! Don't wanna go. but still I will :'( (stav) 

    

Att inte kuna se felen, att läsa mellan rader, är inte många som kan. Läs med kännsla så får du se vem som vann. 

*kan*


                                                                //Emilia :'(   

Av Emilia Krantz - 8 februari 2012 14:43

Skit dag! :'(


Eller ja, dagen VAR bra tills sissta passet då jag fick sitta på rektorns kontor och prata om en sak, jag får paniiik. Just nu hatar jag alla som "tvingade" mig att prata med en vuxen, det förstörde fan resten av mitt liv! Skjut mig! Eller så gör jag det själv!  





                                                                                  //Emilia :'( 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards