juneochrebo

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Emilia Krantz - 28 februari 2012 21:58

här kommer fler bilder :D <3 



mobba inte min sits, stiglädren var FÖÖR korta ;D 

             

Av Emilia Krantz - 28 februari 2012 20:28

Den är inte FIN för grafiken

den är inte FIN för att jag är en hästmänniska

den är FINAST för att den är sann <3


http://www.youtube.com/watch?v=j5rdThEQ95g&feature=related

Av Emilia Krantz - 28 februari 2012 18:52

det finns väl nt så mycket att säga, jag hade en bra tjejkväll och fick jätte bra saker! :D Ridspön, borste, smycken och snoddar till båda mig och till hästen :) Det blev nt såååå sent men ändå woligt. Stackars Amanda som behövde gå upp jätte tidigt för att åka ut till stallet. (han hade jouren (stav)) 


Igår red jag på fältet igen (hhhääärrlliigggaaa ffffä'ääälllllttttt!!!!) asså jag kan inte motstå det, det är så jävla underbart! Men det givk lite snett på fältet (ni får fråga via facebook) Men resten av passet gick bra, liten, söt, knäpp och UNDERBAR!! Synd bara att June fortfarande e halt, jag ska ju hoppträna för Jane Johansson i helgen :( men jag får ta Rebo, det går nog... nt lika bra men bra :D 


Här kommer lite bilder :D Fotograf Ida :D 


  



 haha, duktigt att kolla BORT från kameran ;D swöööta :'D

 


 fortfarande inte emot :P ;D 

   

jag tyckte faktiskt denna blev cool :D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards