juneochrebo

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Emilia Krantz - 18 februari 2012 19:24

Förklåt att jag inte hann blogga igår, kom hem kl.9 och kollade på film med Mamma och pappa till halv ett så det fanns ingen tid tyvärr :/ Men nu är jag här ;) 


Igår var vi i Linköping och handlade, vi började på Hööks men jag får inte veta vad dom köpte för att jag ska få det i födelsedagspressent. Men vi köpte lite saker i dom vanliga butikerna där vid IKEA (stavas det så?) men aja, en jätte fin klänning, (jag kan nog lägga upp en bild på den sen) dock rosa/röd men jätte fin. Sen fick jag lite annat också ;) 


Det blev ingen hoppträning för Ina (min ridlärare) var sjuk och dom fick inte tag i någon vikarie. 


Idag väcktes jag av sms och att Maria ringde :S men aja, Emely fick med mig på barnridningen och jag skulle ridit Mira, men hon som hade Tim klarade han inte så då fick vi byta. Tråkigaste passet EVER! 


Efter det red jag Rebo, började med lite frihetsdressyr och det börjar funka så det ska jag fortsätta med! Han var lite stel idag men det gick bra i alla fall. Imorron blire månadshoppning med honom 80 och June 70 :D


Idag var det även ett stort US möte öppet för alla och där röstades US fram och kan man tänka sig... jag kom med :D Yeii    something new ;)  


LOVE <3

 

fuck, in love ;* <33

 


                                                            //Emilia   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards