juneochrebo

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Emilia Krantz - 14 februari 2012 17:41

Asså dagen var jätte bra, tills sissta lektionen IGEN   då rektorn kom in i slöjdsalen och fram till mig... igen. Hon sa:

- Kom till mitt kontor sen, bla, bla, bla...  

mitt svar blev:

- NEJ! Tänker inte komma!  

Hon:

- Jo, men kom. 

jag:

- Nej, jag vill inte och det har jag ju sagt! 

Hon:

- Bra då kommer du sen. 


och gissa vart jag INTE gick idag... asså förra gången sa jag: 

-Nej det känns inte bättre, nej jag vill inte prata mer, lämna mig i fred och sluta bry er!

men ändå fortsätter dom, åhh!! hatar't :'( Orkar inte skriva mer idag... *suck* döda mig snälla jag ber er, orkar fan inte mer. Kan försöka orka om dom sluatar bry sig! :'( 


                                                            //Emilia :'(   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards