juneochrebo

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Emilia Krantz - 21 februari 2012 22:37

då sitter jag på torra land då. Båten vi åkte med var enorm och toaletterna lät som om dom skulle äta upp en med sina sylvassa tänder och drägglande munnar, huu! Men det var roligt. När vi kom dit så undersökte vi våning fem typ 500 gånger och gick ut på deck. Ida skulle hålla upp dörren för mig och Linnea när en gubbe också gick in, hans kommetar var skaaaaapligt skrattretande med värdens dovaste ton:

-Nämen tack! Så snäääällt av dig, tack så jätte mycket! 

Hahahahahahahahahaaaa :'D 

När vi blivit insläppt och ätit en barn-buffé med hamburgare, ponnes, plättar och spagetti och köttfärsås så sjöng Linnea och jag kareoke... det gick åt helvete när ingen av oss kunde låten och ... ja ... jag borde inte säga mer om det... hehe 


I en peraplydrink fick vi självlysande arband... grymt irriterande när man ska sova! Man kan inte sätta på och stänga av dom untan dom lyser jämt! ;D 


Nästa dag fick vi bada, ints sååå kul men lite uppfriskade förrutom allt klor i näsan :/ 

en till drink och packa.


(jag kan inte skriva allt utan jag skippade massor, efter fyra timmars bussfärd är man ganska vimmsig) Bilder kommer imorron när jag får tid. Mobilen laddade ur på vägen hem ;) 


                                                                   //Emilia :D   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards