juneochrebo

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Emilia Krantz - 15 februari 2012 20:46

Ennu än dag har gott, vi hade engelska första passet och jag blir tokig på min lärare. I vanliga fall fattar jag inte ett skit, men engelska är jätte lätt men hon skiter i mig när jag räcker upp handen. Istället tar hon någon som inte ens vet vad frågan betyder, gg blir så himmla förbannad!   Mulad 1000 gånger.. haha, det ä'r askul! :D 

Juste, vi fick ÄTBAR mat i skolan idag!! :D :D :D


Men i alla fall, på en av lektionerna kommer Eva och ber mig komma ut... haha, jag fick henne att dra, men serriös jag sa ju till rektorn när hon kom igår att jag inte ville att dom skulle "hjälpa" mig mer för jag mår bara sämre och sämre av det... dom kommer fan inte ge sig :'(  


men aja, livet blir ju alltid lättare när man får komma ut till stallet. En liten ridtur på Rebo gjorde susen :') <33


dagens bild på mejj och Rebbisen <33 ;*

  

såhär slutade min alla hjärtans dag då... dörren helt sönder och min hand blöder från ett jack av handtaget :'( 

 



                                                                  //Emilia :/   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards