juneochrebo

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Emilia Krantz - 12 februari 2012 21:53

Jao, detta var väl snuggt. Tänker kolla om datorn tänkt öppna ett spel innan mamma o pappa kom ner och krävde att jag skulle stänga av datorn, och DÅ funkar nätet igen! Jag blir förjävla sur ! Men aja, kan ändå skriva lite.


Rebo: Han gick bra men var väääldigt seg, ska sluta med pessoat helt nu. Han går liksom inte bra på det! Men min kommentar till ritten idag var: 

-Det gick åt helvete! 

Dommarens kommentar var:

- Fin ritt, bla bla bla (kommer inte ihåg ,mer ;) ) 


June: Hon avr pigg och ganska studsig. Hon studsade och gjorde korsgalopp i varvbytet o.s.v Sen kan man inte skylla på henne för att hon är lite förkyld, dom kan väl skaffa ett stall-täcke till henne så att hon slipper vara sjuk så fort det blir kallt. Om mamma lyckas få Ville att skriva om kontraktet, så ska det bli mitt första köp.


ojoj, mamma skriker åt mig. Vågar inte sno mer tid nu hej hej :'( 



                                                                         //Emilia   

Av Emilia Krantz - 12 februari 2012 21:00

Jao, träningsdressyren gick väl hyfsat. Min dator laggar så jag skriver frn pappas och det går inte så bra efter som att den är typ huur seg som helst ^^  så jag skriver mer imorron... eller om jag får igång min dator för denna går inte att använda. aaaahhhh !! Får fan damp  på den!! Men lite bilder läggs ändå upp ;)


 

haha, det gick nte att vända den på annat sätt ;D

 


så, jag har väl inte på mycket mer att säga. Ritten på Rebo kändes som ett helvete men domaren blev nöjdare än jag trott, på June var det tvärtom. Det kändes bra föutom att hon studsade i galoppen, helt fel tillfälle att tagga! Men annars var hon dukrig ;

                                                  
                       //Emilia :D  

Av Emilia Krantz - 12 februari 2012 00:48

ok, efter en lång dag så ska jag sova... eller i alla fall försöka, imorron blire LC:1 på Rebo <33 och LB:1 på June <33 wish me luck! ;D


you is the good in this fucking life, I love u June! <33 :*

   

läs texten :* June 

 

god natt ;) 


                                                            //Emilia :D   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards