juneochrebo

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Emilia Krantz - 16 februari 2012 21:56

Jahop, dagen har väl varir bra... antar jag. Fick lite panik när jag kom på att jag inte gjort hela engelska läxan men det funka ändå ;) ja, vad kan man mer säga om dagen? Jo, min lärare lackade ur på mejj när jag hade rätt och hon hade fel, hon höjde rästen och sa till mig att vara tyst... slutade jag... hehe, troooligt. Hon gav sig till  sisst ;) 


Red Junde idag, hon drar som in i helvete. Hon drar och Johanna säger åt mig att hålla in och berömmer när jag gör de, men då åker sadeln framm.. hehe.

Lääängtar till imorron, linköping hööks och en zznarkande bilfärd... här kommer jag !! ;D OCh sen är det hoppträning på kvällen, jippie :D :D <33 Juuune bebbisen :* 


Jag o Juuuune <33 (Foto: Elena Lundgren) 

 

språnget var stort och konstigt... precis som min sits ;) (Foto: Elena Lundgren) 

 

jag och June... tror det var 90 eller 80 ?? aja, bäzzta June :D <33

 

jag o June månadshoppning.. lite suddigt men ändå bra. (Foto: Ida Nummelin) 

 



                                                               //Emilia   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards