juneochrebo

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Emilia Krantz - 22 februari 2012 21:25

missade en i förra inläggen hehe 



sådär :D

                                                            //Emilia :D     

Av Emilia Krantz - 22 februari 2012 21:18

haha, har suttit i piZap hela kvällen nu, fan uuunderbart med nya bilder! :D 

bytte även bilden på timelinen ;)

 

men dom flesta gjorde jag bara ljusare ;)

 

denna jobbade jag båda med Tinypic och piZap :D 

 

en till ljusare 

 

gjorde en åt Carro och Robin också ;) 


haha det var väl alla bilder skulle jag tro...


                                                        //Emilia :D :D    

Av Emilia Krantz - 22 februari 2012 19:46

Nu kommer några av bilderna från Carros och min ritt idag :D det var så härligt så ursäkta mitt smile ;D


SÅ SJUKT FINA PONNY!  <33

 

så fucking swööt :D <33

 

Carro, Robin Hood <3 Jag och Rebo <3 

 

underbar.nu !! :D <33

sötisar.fin ;D <3

   

I belive I can flyy ...

 


Timeline på facebook för dom som vill veta ;D 


haha, det kommer fler när Carro orkar ladda upp dom ;D


                                                              //Emilia :D     

Av Emilia Krantz - 22 februari 2012 16:52

jag och Carro red ut på Rebo och Robin Hood.. så fucking härligt!! det kommer ut bilder när Carro laggat upp dom! Så jävla härligt, Rebo bjöd på två bockningar och en härlig galopp så underbert!! 


                                                                   //Emilia :D   

Av Emilia Krantz - 22 februari 2012 09:50

Jahopp, idag vaknade jag av att mamma och pappa kom in med pressenter. Jag fick en väst jag läääääängtat efter huuur mycket som hälst !! :') Och nya vita ridbyxor och en vit tröja till tävling. :D :D :D Jag fick mascara och en högtalare som funkar till både mobilen och datorn!! :D Seegt är att min mobil fåt jag inte gå ut på internet och jag har inga övriga BRA låtar :( Datorn funkar inte ljudet på :( men jag får låna pappas mobil ;D ;D ;D


Här är listan på hur bra sakerna va!! :D 

1. Västiss :D :D :D  

2. byxorna + tröjjan :D :D
3. Högtalaren (as bra!!) :D :D 

4. Mascaran :D


alla kunde kommit etta juh :D 

efter amma och jag bakat tårta ska jag till stallet, prova svanskappa och rida rebo :D 



                                                                   //Emilia :D D   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards