juneochrebo

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Emilia Krantz - 2 mars 2012 23:44

Här kommer lite .. sanna saker om... mig?? :D 


1. Hästarna har varit min utväg från allt, dom är hela mitt liv!

2. Jag sjunger, tycker inte jag e bra på det. BUT TRY STOP ME!! :P ;D 

3. Jag tycket att lärare är störda

4. Jag är serriöst LIVRÄDD för sprutor, fast hälften av rädslan är för dom som tar den ;)

5. Jag tycker rebo är lat och kan vara tråkig men jag älskar han i alla fall.

6. Min farmor är den ända i släkten som jag har förtroende för.

7. Jag bryr mig nt om jag är ful, jag är den jag är och det är det viktiga!

8. Jag tycker att alla som får taskiga kommentarer slängdaöver sig dagligen är starka som står ut.

9. Jag HATAR pizza!

10. Jag trodde att pizza stavades pitza ;D 


                                               //Emilia :D   

Av Emilia Krantz - 2 mars 2012 22:58

haha, en dag orkade jag inte... det blev fel.. allt kändes fel... usch !! Men sen glömmde jag lösenordet ;'D Haha, men aja nu är jag här! Dom här dagarna kan jag inte säga varit fruktansvärda men dom har inte varit dom roligastre direkt :/ Man får ta vara på det man har :) I varje fall, här kommer lite bilder och så gör jag ett inlägg till lite senare ;) 


         


haha söötaste.. nu när jag tillbringar så mycket tid med dig förstår jag huuuur jävla mycket du betyder <3


                                                          //Emilia :D   

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards