juneochrebo

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Emilia Krantz - 15 mars 2012 20:33

Det har väl varit en ganska valig dag, fast i dag på rasten blev det mest brotting med killarna bakom gympasalen. Dopm borde ju lära sig någon gång att inte reta upp mig! Fast ok, jag borde lära mig att inte bry mig ^^ Fast det är ju dock kul, utom när ALLA går på mig sammtidigt. Då har man nästan ingen schans ;) 


Sen så har det väl inte hänt så mycket idag, jag var utei stallet som vanligt och red, idag fick jag June <3 !! ÄNTLIGEN! Vi hi hoppade och vem var det som hade rätt? Hon hoppde allt idag! Det är svanskappans-förtjänst! Sadeln störde henne precis som jag misstänkte, vrf lyssnar ingen någonsin på mejj? :( Men aja, pigg som in i helvete var hon ;) 


Liite gamla bilder efter som att jag glömde fota något idag :( Men ryck upp dig nu :D 


           

sådär, det var några gamla piZap bilder, ha det så gött ;) (Och adda mig på wordfeud heter, Charlielover) 


                                                                     //Emilia :D 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards