juneochrebo

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Emilia Krantz - 13 mars 2012 20:55

Hej, vill ni att jag ska videoblogga? 

Och vill ni att jag ska ha en frågestund? 

Och har nu förslag om hur jag kan göra den här bloggen bättre ? 


Ok, färdigfrågat! Nu ska ni få se ett FAIL videoklipp på mejj och Rebo!! HAHA! Vi lyckades filma hans sämsta hopp ;) Han kom fel in båda gångerna så allt var mitt fel! Men han hoppade bra innan vi filmade. Men jag har ändå lust att visa er klippet för ni kommer garva ihjäl er precis som jag ;) 



                                                                //Emilia! :D 
 

Av Emilia Krantz - 13 mars 2012 19:24

Haha, till en början vaknade jag vid 9?? Som in i helete tidigt för att vara mig ;) Men i alla fall, jag somnade om och vaknade en halvtimme senare, gick upp och åt frukost. Var ute en stund och spelade lite på gitarren (stav) Jao, sen åkte jag till stallet och var inställd på att städa skåpet och fixa lite med hästarna^^ jag pratade lite med Elena och helt plösligt så fick jag en häst att rida ;) Jag skulle egentligen cycklat maren rumt med Ida (på Tim) Men så fick jag rida Zarossa i stället! :D Elena du är grym och snäll och typ bäst! <3 


Det gick bra båda hästarna var skaapligt pigga när vi började galoppera lite snabbare och lät dom sträcka ut. Jag todde jag skulle dö! Fast en härlig död! Det är  man ska galoppera! Hon galopperade på sidan när jag bormsade och småbockade någon gång?? Eller det känndes som det i alla fall. Haha!! Zöött! :D <3


         


Juste, jag hjälpte Elena att klippa hene innan. Hon fick en smiley på ena sidan och ett utropstecken på andra! :D


                                                                 //Emilia :D   

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards