juneochrebo

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Emilia Krantz - 20 mars 2012 14:54

jahopp, då ska jag bara blogg och sticka till farmor. Ni som har mitt nr får inte glömma att sms:a ofta för annars kommer jag dö av tristess och mat! Men det ska bli kul att få träffa henne igen, dom senaste gångerna jag varit hoss henne han vi bara säga några ord och den enda gången vi pratat mycket var när hon låg på sjukhus! På julafon! :( Det vart en konstig dg :( Men aja, jag fick väl bra julklappar  i alla fall. Men härregud! Ni ska vi snacka sommar!

Idag har det varit jätte bra väder hela dagen. Tror jag ska ta min "vårjacka" även om den är grymmt för liten! Men aja, jag ska blogga sen från mobilen men nu så får nu se lite bilder i stället! :D

   


Bild 1: ASFULA jag! 

bild 2: för att ni skulle få en ny bild så fotade jag min nya sko! :D 

Resten (nedåt): laddade ner ett bra programm till min mobil så jag sitter och redigerar bilder när jag har tråkigt! :D 

             

GLÖMM INTE GÅTAN! Vinnarens blogg/hemsida blir recenserad här! (om du inte har något av det ska jag klura ut något annat, dock får det inte kosta pengar)

Gåtan:

Vad gör man med en strumpa med hål i?

skicka in era svar!!

                                                                 //Emilia! :D 

Av Emilia Krantz - 20 mars 2012 12:24

Hejhej! Nu sitter jag på fritidsgården, och kollar på piingiiiiis! :D fast dom bråkar typ bara ;) vi är klara med de nationella proven för idag och nästa kommer om två veckor. Det gick väl sådär, matte är min svagaste sida i skolan. Men jag fick väl en fråga rätt? Haha, men jag var serriös. Ska till farmor sen men ska försöka blogga en gång hemma. Jag kan inte lägga upp bilder om jag bloggar från mobilen så då får ni lite bilder då och så blooggar jag från mobilen på kvällen sen? Och tack för 29 unika besökare igår! Mitt nya bloggrekord, tack! <3 //Emilia :D

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards