juneochrebo

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Emilia Krantz - 24 mars 2012 21:17
Jag och Mathilda cyklade ut tillslut. Mycket skratt och snack ;D När vi kom framm hängde jag med henne och gjorde 
Amicos och Diabellis mat och sen hängde hon med mig och gjorde Zarossas :) Sen skulle vi kolla på tävlingarna 
men det var ståkigså jag satt och spelade spel på mobilden (igen) jag är typ beroenda av ett spel jag inte kan namnet 
på xD Men i alla fall, jag och Ida gick ner och fotade hästarna i hagen men dom var inte ett dugg intresserade av att bli 
fotade så det var typ ingen idé ^^ 
 
  
   
 
   
   
     
Jao, och så glömde jag säga att Elena har GRYMT STORA morötter kolla bara på denna! (gämmför mot hinken! 
    
hahaha!! Och så har jag mockat och gjort höet. Sen hängde jag med Mathilda och rycktade en SÅ FÖRBANNAT SÖT 
PONNY! Amico!! :D <3 
Jag berättar mer sen! Nu ska jag kolla på film. Hej hej :D 
 
                                                     //Emilia :D    
Av Emilia Krantz - 24 mars 2012 10:09

Hej! Idag är jsg superglad! :D Jag vaknade HHUURR tidigt som hääälst för att vara mig! Och snart .. eller ja... vid kl.11 ska jag och Mathilda S cykla ut till stallet! Jag älskar att känna vinden i håret och bara njuta av vad naturen har att komma med! Och så ska jag rida Zarossa och Rebo! :D Efter som att det är stora tävlingar ute i målserum så "måste" jag rida ut på dom båda! Men jag älskar uteritter, och naturen som jag precis sa så det skadar ju inte mejj med lite extra fri luft :D Jag ska rida med MAthilda och kanske Zofie, vi får se! :D 


Här kommer det lite allt möjligt! :D 


HAHA! Denna bild kommer jag ihåg så väl! :D Jag och bästizz Thea skulle få med 2 stora höpåsar till en hage hur långt bort som hälst och såhär löste vi detta! :D Haha, ponnyn heter Nynäs Andros som The delar med sina kusiner :D 

 

Geisha! <3 Så många minnen vi 2 håller kära! Saknar dig älskling, vinsten var nära. Nu är du borta och jag glömmer dig aldrig! :D 

Jag saknar henne, mne jag vet att hon har det SÅ MYCKET BÄTTRE nu än när hon stod på ridskolan. Hon hatade den och bockade av alla. Det var bara jag som ville rida henne. :) 

           

Haha, Mira och jag månadshoppning. Och detta var ändå inte för såå länge sen x'D

   

Mira fotografen: ida :D


                                                                 //Emilia :D   

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards