juneochrebo

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Emilia Krantz - 10 mars 2012 22:08

Så grymt gald att hon vann ! Hon förtjänade det! ;D 


Min dag har väl varit bra, hämtade June i hagen och Red henne på lektionen i stället för Linnea. Hon får byta till nästa gång om hon inte vill ha June :D Hon var pigg men inte föör. Hon var sig själv, glad sprallig och pigg. :'D precis så som en ponny ska vara! Stackarn fick gå både lektion, barnridning och en "barnridninga-lektion för barnridnings-ledarna" ^^

 


Efter det satt jag och Alice och nördade SPEEDX i klubbis :D Jag är på stage(stav):2 Bana: 9?? Haha, ska nörda't i natt också ;) men i alla fall så red jag Rebo tsm med Miranda :D Ida fotade. Vi hade bommar och förberedde dom för morron dagen. ;) Jag har affärer på g ... hehe heee Juste! Jag red med Elena också för miranda bytte paddock när jag skrittade av. Zarossa går SSKKAAPPLLIIGGTT fiint med Elena. Dom skulle kunna vara med i grand prix ;D


   


Haha, mobba inte sits eller utseende ...


                                                                 //Emilia :D    

Av Emilia Krantz - 10 mars 2012 01:00

Altså detta var en skit dag. Men ok nu ska jag lära mig att se positivt spå jag tänker till första lektionen...

vi hade spanska på ludde och Fabbe skulle ställa fram klockan då den fick damp och snurrade SNABBT SOM IN I HELVETE! Och ingen fick stopp på den, eller ja. Tillslut stannade det med ALLA visarna på 12!! 


Nu hoppar jag till simmhallen som var en av de PIIIIINNSSAAMMMAASSTTEE sakerna jag någonsin gjort efter som min bikini (stav)var alldeles för liten så ... jag vill inte prata mer om det. USCH!


Och lektionerna gick väl ... bra?? Fast när jag skulle gå hem jagade jag några killar vid namn Philip P, Filip H (?), Jeppe och Hampus S ! Jeppe rev upp min läpp med en nyckel, på någon sätt INNANFÖR läppen? Det blödde och svider som in i helvete. Sen hade jag ingen lust att göra något alls, och det gjorde jag inte. Jag vet att jag säger till andra att tänka positivt eller inte tänka så mycket. Jag försökte vara positiv.. men jag förvandlar det bara till negativa saker :/

Jag tycker att jag är JÄVLIGT SNÄLL mot alla som är dumma mot mig... jag vill lixom inte göra dom illa...


Jag önskar någon kunde säga åt mig att tänka framåt. Jag uppskattar dom som försökt hjälpa (en person) med det känns inte rätt på det sättet h*n gjort det..


Vill bara ut till stallet, ut till friheten, hitta livet igen!




                                                                      //Emilia           


Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards