juneochrebo

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Emilia Krantz - 6 mars 2012 18:59

Detta är MIN tanke..
Jag tycker att det är FEL att KILLAR ska få hårdare straff av lärarna på lektionerna. Tjejer kan hitta på lika mycket men dom får bara ett ord av läraren och sen är det bra. Killarna kan göra en liiten sak, säga ett liitet ord och få världens utskällning! Bara för att dom e killar! Tom tex, jag busade/bråkade med en kille hela lektionen idag. Vi stannade kvar en stund och pratade med läraren och HAN fick MER skäll än mig! Det är sjukt även om han håller på mer än mig. Jag får ändå mindre skäll! Det är fult av alla lärare att göra så... Springer jag runt i klassrummet, ja dom säger till. Men går en kille under lektionen för att hämta en penna då blir det utskällning på direkten! 

Alla tjatar om att män behandlar kvinnor fel men man kan faktiskt vända på det ibland också! Visserligen stämmer det dom säger, men vem har sagt att det nt är samma sak med killar?? Jag tycker detta är fel, om du är kille och håller med om detta!! Sprid detta inlägg vidare och visa vad du tycker!


                                                                     //Emilia 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards