juneochrebo

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Emilia Krantz - 28 mars 2012 20:47

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, jag drogar! Fast på lögner, inte mina lögner. Men dom gör mig glad och det är det jag lever av... </3

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, hopp, i galopp, eller något sådan't! :D idag her dte väl varit en rätt ok dag, började som vanligt. Fast det var inte lika kul att rida idag som vanliga dagar. Jag gillar att rida i regn men det var inte det. 


Jag har lätt för att bli sårad, men såren täcker jag över. Men det är som ärren jag har över hela min kropp, jag skiter fullständigt i dom och dom gör inte ett dugg ont! ...men dom är där och jag vet det.. det gnager på min självkänsla och mitt förtroende är redan nere på 0! 


Men nu ska vi inte vara deppiga.. jag måste göra läxorna jag skulle gjort igår . och Dricka vatten! Sålänge bjuder jag på lite gamla bilder för att jag inte har några nya till er. 


 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Glöm inte att skicka in svar till den nya gåtan!

Villken tråd kan man inte klippa av?? 

Skicka in era svar på bloggen, via facebook (Emilia Krant) eller emilia-ponys@hotmail.com 


                                                                                  //Emilia :D 


Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards