juneochrebo

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Emilia Krantz - 5 mars 2012 21:01

Jao, jag glömde att göra läxan men det lilla jag gjort räckte enligt Sara :) (y) Och så hände det lite grejjer... men aja.


Till sisst kom jag ut till stallet, Ida skulle följt med mig ut på fältet. Men det gjorde hon nt :/ Men jag red dit själv, ibland för man ta risker och det fanns ju folk som visste var jag va. :) Han var pigg och glad. Han har alltid tvärvägrat att byta galopp innan men nu var det INGA problem alls, han bytte för minsta lilla skänkel :')  <33 Det blev VVÄÄLLDDIIIGGTT kort för att han gott så mycket i helgen.


När jag kom tbx till stallet så gick jag ut och gick med PIIIIIIIGGGGGAAA June :* <3 Hon var så söt och gick hur fort som helst, typ sötast. Jag fotade henne på fältet. (Bilderna längre ner i inläget ;) )


Sen var det möte och efter det så fick jag garvattack efter garvattack tsm med Alice L och Emely B ;) Efter det åkte jag hem :) 


Här kommer bilderna ;D 

            

Zötazte förztod nt riktigt var hon var ;) 

   

I wish it was onely you and me 4 ever! <33 


                                                                    //Emilia :D 


Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards