juneochrebo

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Emilia Krantz - 8 mars 2012 20:19

Asså fy fan vad jag vart irriterad idag! Red June, överskottsenergi och helt ensam i stora  ridhuset och så stack hon lite på långsidan i galoppen. Sara kom in efter halva långsidan och jag fick henne i skritt. Frågade Sara vad klockan var och sen gick hon igen. (hon gick in genom ena dörren och ut genom den andra utan att stanna) Hon gick ner till stallet och sa till Karin att jag flängred så då fick jag skäll av Karin att jag skulle göra henne halt och så. Då var jag med häpen och irriterad! Jag fick Karin lite på min sida men hon var väldigt tveksam! Men sen så vart jag bara ledsen och förjävla ARG!


Hon har ju gjort så innan som t.e.x när jag red med Filippa och Elena. Rebo kom fel två gånger på 90 när hon var där så han vägrade en gång och hoppade failat en gång. Nästa dag när jag skulle vara med på banhoppningen så fick jag byta häst ett antal gånger. Och då frågade jag om jag  fick hoppa en höjd högre efter som att jag hade anmält mig för att anpassa mig till June. Men då sa hon att när hon kollat dagen innan så gjorde ingen av oss något bra med hästarna! Hon klagade altså på Elena och Filippa också och hon såg dom knappt hoppa!! 




Hon vägrade också att hjälpa mig och Ida när ingen av hästarna ville in. Och detsutom gedde hon alla bra mycket beröm utom mig! FYFAN VA LÅGT!!!


Jag red också Hertz på lektionen, han hade gott tre lektioner innan. Stackarn! Men bra för hans bantning. 


Rebo mosade någons fot idag :/ han hade antagligen blivit rädd eller så fejjkade han ;) Stackarn som fick honom på foten :( 

  

Haha, vi synd knappt! ;D


                                                                 //Emilia   

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards