juneochrebo

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Emilia Krantz - 27 mars 2012 21:06

ok, såhär blir dåh min vecka! :D 


Måndag: rebo + sprruta!

Tisdag: chill!

Onsdag: Rebo

Torsdag: Lektion

Fredag: HOPPTRÄNING! Någon som vill och kan fota?? :D 

Lördag: reboo

Söndag: reboo 


Jao, det är väl min vecka dåh! Idag har det bara varit bra! ;D


Lite bilder ... på mejj.. för 1:a gången in history hatar mitt utseende så nu ska alla få skratta år det xD 

plattat håret jah!

 

kunde inte undgå att hoppa lite i trädgården xD

 

hmm, min katt är ZZÖÖTT! :D <3


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens fail bild!

HEHE !!


                                                                    //Emilia :D     

Av Emilia Krantz - 27 mars 2012 20:42

Men rätt svar: Sätter i foten!


http://amandaelsaeriksson.blogg.se/


Jag tycker att Amandas blogg är spännande och händelserik, hon skriver om sitt liv men vänner, skolan och sina hästar. Dom verkar betyda mycket för henne, precis som hennes vänner och familj. Jag har inte så mycket att säga om hennes blogg, den är fantastisk och jag tycker att ni borde läsa den! Och så vilja bara tillägga:

- Amanda jag ÄLSKAR dina hästar och din ridning är något av det bästa jag någonsin sätt! jag är avensjuk och skulle kunna ge allt för att få rida som dig! :D 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ny blogg-gåta dåh! Vinn en länk + redovisning som Amanda Eriksson!


Gåtan lyder: Villken tråd kan man inte klippa av? 

Skicka in svaret, antingen här på bloggen, facebook eller hotmail till emilia-ponys@hotmail.com! Missa inte schansen! 

                                                              //Emilia 



Av Emilia Krantz - 27 mars 2012 19:54

Vinnaren av gåt-grejj-saken är.. dun dun, dun dun, dun dun: Amanda Eriksson!!!!                

asså jag kan inte få den att sluta skriva stort, eller byta rad... men rätt svar var "sätter in foten" och redovisningen kommer sen när jag fott bort detta! 











Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards