juneochrebo

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Emilia Krantz - 25 mars 2012 21:04

jag orkar typ inte skriva så ni får se med bilder och lite text dagens andra ritt med Rebo och Zanna. 


         

Zanna (Henke), Jag (Rebo), ida (cykel) och Linnea (cykel) är påväg till fältet. Jag och Zanna diskuterar hur mycket större henke är än Rebo =P

jag får världens asgarv när Zanna säger:

- Först så bantar dom ner dom. Och då blir dom för smala. Och då måste dom äta upp dom! :D

Så jag asgarvar och Rebo drar ner huvvudet som leder till detta:

   

och jao.. sen hoppar jag upp

och så är vi på g igen.. men jag har inte slutat att skratta ;D

   

och så red vi fram dom lite :)

 

Zanna och jag tävlade men det får ni se på film sen. Men jag och Ida red tsm på SAMM ponnii <3 :) och det gick väl.. sådär

nu till lite övriga bilder...  

   

Nu skulle vi hoppa dike :D 

        

haha, och sedan ville Zanna antagligen hoppa något större så hon hittade en plats där diket var MYYCKET bredare. Jag ville först inte hoppa det. Men när henke hoppade ville Rebo och jag han inte stoppa honom xD

   

haha, vi hoppade några stockar i skogen också :D Detta låter mycket men hästarna vart knappt svettiga eller ansträngda för att dom stod stilla så mycket :D


DAGENS FAILIGASTE BILD KOMMER HÄR!! :D 

haha, det får väl räcka nu? jag är för trött för något alls :)


                                                               //Emilia :D     

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards