juneochrebo

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Emilia Krantz - 22 mars 2012 21:27

Haha, här kommer dagens FAIL-bilder! :D


Avbrott till trav från storhäst galopp när man är ponny-ryttare hehe:

haha, prova stiglädren HEHE:

Haha, failbilder! :D


                                                                           //Emilia :D    

Av Emilia Krantz - 22 mars 2012 21:18

Haha, jao. Skola som skola eller vad säger man?? Fast sista lektionen var jag något dampig... hehe ^^ Föst så skulle nästan alla i hela klassen kolla stoppet på killarnas toa. (mest för att få röra på sig) då även jag... och usch! Men sen för att vi var för flummiga och inte ville jobba så lät vår lärare oss gå ut och springa av oss. Och jag är jävligt stolt. Runt hela gympa-salen utan att stanna! Rekord för mig ^^ Haha, har typ ingen kondis alls ;) Men efter det flåsade jag i fem min och sen så såg jag något som inta alls var kul och garvade resten av lektionen ;) 


(utanför vårt klassrumm, redigerad bild)

   

Och sen så skulle jag och Ida cykla till stallet, jag köpte an glass och sen cyklade vi.. eller ja.. rullade enligt mejj. Ida orkade inte hålla samma fart som jag.. haha! Och sen så gjorde jag grovjobbet med Zarossa och sedan hämtade jag henne, rycktade och red. Då hade klockan hunnit att bli fem så jag fick rida ett väljobbat men kortare dressyrpass för att hinna in och börja bortsa och sadla June. För sen skulle jag hoppa henne. Men Zarossa var lite stel i början men mjuknade sedan och gick fin fint i alla gångarter.  

                         

Haha, sen efter så skulle jag u rida June. Vi skulle hoppa ute och hon var huuuur, pigg, söt, störd, studsig, galen och underbar! Hon hoppade ALLT och tyckte att det var jätte roligt! Det var jätte mysigt förutom att hon typ stack några gånger och jag känner mig dum fast det var Ina som sa förra veckan att jag skulle bli stängare när det gällde att ta tillbaka henne... Men det var en fantastisk lektion! :D 


               

Haha, syns det att hon var pigg?? Men detta var i LILLA paddocken. Efter det gick vi ju tillstora paddocken!! haha !! :D


Ps, Glömm inte veckans gåta som lyder: Vad gör man med en strumpa med hål i?



                                                                   //Emilia :D 
  

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 år som lever för hästarna och ridningen. jag har tre sköthästar och en foderponny. Bloggen handlar om mej och mitt liv, samt dom underbara ponnyer som liver ger mig möjligheten att träffa.
(profil foto: Elena Lundgren)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards